چه مدت می تواند یک انسان زنده را با کلیه بیماری مرحله 5
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این بیماری مرحله 5 کلیهچه مدت می تواند یک انسان زنده را با کلیه بیماری مرحله 5

چه مدت می تواند یک انسان زنده را با کلیه بیماری مرحله 5 مرحله 5 بیماری کلیه یک مشکل جدی کلیه ها است، زیرا خود بیماری می تواند تهدید کننده زندگی و برخی از عوارض آن نیز خطرناک است. سپس، بیماران باید می خواهند بدانند که چه مدت بیماران می توانند با مرحله 5 نارسایی کلیه زندگی می کنند؟

این بیماری مرحله 5 کلیه

در مرحله 5، کلیه ها عملکرد در کمتر از 15٪ است، بنابراین کلیه موفق به فیلتر کردن خون و حفظ محیط داخلی نرمال به طور معمول. این می تواند تعدادی از بیماری های جدی مانند بیماری های قلبی عروقی، ادم ریوی، افزایش پتاسیم، اسیدوز متابولیک، و عوارض تا on.When بیماران این مشکلات شود، باید به زندگی خود، سلامت مراجعه کنید.

امید به زندگی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 5

همانطور که همه ما می دانیم، مرحله زندگی 5 بیماری کلیوی (ESRD) بیماران تغییرات از فردی به persona.Por بنابراین، برخی از بیماران می توانند با این بیماری برای بیش از 25 سال زندگی می کنند، در حالی که برخی دیگر تنها در چند مرد ماه و یا حتی یک year.For زندگی طولانی از بیماران، موثرترین راه این است که انتخاب درمان مناسب است.

در حال حاضر، گزینه های مختلفی برای درمان است که می تواند بسیاری با بیماری مرحله 5 کلیه crónica.Consulte با دکتر آنلاین کمک به تعیین که درمان برای شما بهتر است، اگر شما این مشکل وجود دارد.

1.Diálisis: این است که مرسوم ترین به جای کلیه های آسیب دیده برای حفظ زندگی عمومی از نارسایی کلیه از pacientes.Sin اما دیالیز است درمان آسان نیست و می توانید تعدادی از عوارض جانبی و درمان عوارض شود.

کلیه 2.Trasplante: اگر به اندازه کافی خوشبختانه، یک پیوند موفق کلیه می تواند باعث بیماران vida.Sin جدید دریافت اما این عمل جراحی تا به برخی از خطرات هنوز هم در حال حاضر، و در لیست انتظار برای اهدا کنندگان کلیه کاملا largo.Por بنابراین، تمام بیماران می تواند یک پیوند موفق کلیه دریافت خواهید کرد.

پزشکی 3.Micro-چینی Osmotherapy: بر اساس طب سنتی چینی، و می تواند کمک به سلول های کلیه تعمیر آسیب و بهبود عملکرد کلیه است. در حالی که برعکس آسیب به کلیه بیماران، که ممکن است با کلیه خود را با خیال راحت زندگی می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: